Austritt Haldi

in Allgemeines 19.08.2011 15:24
von JiveFive | 25 Beiträge

Hoi zäme,
Wie de Titel scho seit, machi en abgang usem Verein!
Ich ha ganz am Afang woni zu eu cho bin gseit das ich en Verein wott wo funktioniert, de zämehalt stimmt und mer regelmässig (mind 2x im monet) was zäme unternimmt (privat od event).
Bis und mit hüt, hemer abr meh ghetto und stress gha wie öpis anders! Ich ha jetzt fast 3/4 jahr zuegluegt und nach bestem gwüsse versuecht miin bitrag im Verein zleiste-------> ohni erfolg!!!!
Jetzt hani d schnauze voll und gibe eu somit bekannt dasi per endi Jahr ustrete!

Ich persönlich leg euch nöch, daser de Verein uflösed und i anderi Vereine gönd wo scho die ganz infrastruktur staht und au funktioniert. Wott niemertem znach trete, abr mit dene lüüt womer im moment sind, wird de Verein niemeh ufd bei cho und was aständigs ufd reihe bringe.........zumindest ned solang ALLI de finger ned usem Arsch nehmed.

Wett a dere stell auno allne danke säge für die paar lustige Moment womer zäme gha hend und a gwüssne Lüüt danke für ihre isatzt. Wünsche allne no e gueti ziit.......

greez Haldi

ps: per sofort luegi nüme wege Events, wenn ihr wend go spiele chönder eu selber übers AA amelde

Eventmanagment ASVB

nach oben springen

Farben: [Administratoren] [ASVB Vorstand] [ASVB Mitglied] [Airsoftspieler] [Sponsoren] [Gast]

Besucher

Forum Statistiken
Das Forum hat 1109 Themen und 1137 Beiträge.

Heute waren 0 Mitglieder Online:

Besucherrekord: 215 Benutzer (20.11.2024 18:07).

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen